top of page

#DOcember

December is een koude maand. Iedereen blijft dan altijd binnen, lekker warmpjes op de bank. Maar iedereen weet ook dat deze maand vol zit met feestdagen (lees: veel lekker eten en drinken). Wat nou als we dat met zijn allen tegengaan?

Dit is de gedachte geweest van GirlsLove2Run. Zij hebben de DOcember challenge bedacht. Deze houdt in: 70 km hardlopen in de maand December.

Er zijn al ontzettend veel hiermee bezig, waaronder ik!

Helaas kon ik niet eerder starten dan 3 december i.v.m. de hardloopschoenen die nog bezorgd moesten worden. Ik begon mijn rondjes klein, met 3 km. Op dit moment loop ik rondjes van 7 km en deze wil ik uiteindelijk uitbreiden naar 10/12 km.

Omdat ik klein ben begonnen heb ik nog niet heel veel kilometers op de teller staan. Op dit moment nog maar 25 km. Vandaag en zaterdag loop ik nog de rondjes van 7 km en daarna wil ik ze gaan uitbreiden naar een groter rondje. Het is alleen voor mij nog onbekend hoeveel km dat rondje is, die heb ik namelijk nog nooit gedaan!

Doe jij ook mee aan de #DOcember challenge?

Liefs Sylvahna, GoWorkIt

Featured Posts
Recent Posts
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Instagram App Icon
bottom of page