top of page

Diary week 2

Zoals iedere andere week, deel ik hier hoe mijn afgelopen week eruit zag.

Het was weer een week met veel gezellige en leuke dingen.

Maandag

Maandag was een huishoudelijk dagje. Mijn vriend had nog vakantie en ik was ook vrij. Het was dus een dag vol met boodschappen doen en schoonmaken. Verder was dit een rustdag en heb ik niet veel gedaan.

Ik moest mijn lichaam voorbereiden voor de dag erop.

Dinsdag

Vandaag begon de dag met een krachttraining "Wipe Out" van Nike+ Training Club. Deze duurt 30 minuten en is redelijk intensief. Daarna ben ik nog een kort rondje gaan harlopen van 3K. Voor JANUari was dit 4/15 + 5/15.

Bij thuiskomst moest ik na het uitzweten vrijwel direct douchen en omkleden, want ik had late dienst op het werk.

Op internet kwam ik een update van de Nike+ TC app tegen. Ik was zo enthousiast! Het ging alleen niet helemaal goed. Sommige workouts had hij niet opgeslagen en toen dat me was gelukt, was mijn trainingsprogramma weer verwijderd. Bummer!

Ach, ik was maar gewoon een nieuw programma gestart en ben verder gegaan. Ik ben er nu toch wel erg blij mee!

Woensdag

Woensdag was de dag van de Yoga. Een kort programma van maar een kwartiertje, waar mijn lenigheid grondig wordt getest. Dit was wel weer 6/15 voor de JANUari challenge. Daarna nog even rustig aangedaan en bezig geweest met de studie. Vervolgens moest ik weer een late dienst werken.

Screenshot_2015-01-07-12-23-54.png

Donderdag Dit zou een intensieve dag worden! Ik moest er alweer op tijd uit, want om 8:00 uur hadden we alweer bouwvakkers voor de deur staan. Nadat zij weer weg waren en het huis was een beetje opgeruimd, wilde ik naar boven om mij om te kleden. Het bed zag er alleen iets te verleiderlijk uit. Ik hield mezelf voor de gek. "Gewoon eventjes" dacht ik. Met die gedachte viel ik in slaap en schrok ik pas om 13:30 uur weer wakker. Over een half uur moest ik weg naar het werk! En er stond nog een programma op de planning van krachttraining! 45 minuten! Shit! Achja, dan maar na het werk. En dat deed ik. Een intensieve workout van Nike+TC. Het heet niet voor niks "Mean Machine" kan ik je in ieder geval vertellen. Wat was dat zwaar! Hiermee zat ik wel weer op 7/15 bij JANUari.

Screenshot_2015-01-09-00-23-26.png

Ook had ik besloten dat ik mijn hardloopevents ga lopen voor de Kankerbestrijding. Het is een top-idee dat je via deze weg ook zieke mensen kan helpen. Dit doe ik dus om mijn hardloopevent op 19 april tijdens de Marathon van Enschede te lopen voor de kankerbestrijding. Sponsor jij mij ook? Dit kan hier.

Vrijdag

Vrijdag was weer even een rustdag tussendoor. Ik was druk bezig met jurken kijken voor de bruiloft van mijn nichtje komende zomer. Het thema is pastel. DIe jurken zijn niet heel makkelijk te vinden! Uiteindelijk heb ik wel een paar mooie gezien en dit is er één van! Na al dat enorme (!) veel relaxen, moest ik weer aan het werk.

IMG-20150111-WA0003.jpg

Zaterdag

Dit was een mooie dag! Overdag lekker sporten en 'a avonds had ik een housewarming/verjaardag van vrienden van ons. Het was een redelijk intensieve krachttraining van 30 minuten. Dat was dan weer 8/15!

Screenshot_2015-01-10-18-52-28.png

Ik wilde erna zo graag weer gaan hardlopen! Het weer was er echt niet naar :(

Veel regen en enorme windstoten. Tsja, code geel van KNMI. Ik moest maar eens binnen blijven, voordat ik naar Kaapstad toewaai.

Of naar Antwerpen! Mijn reservering daar is nu echt definitief inclusief een leuke verassing voor mijn vriend (het is voor zijn verjaardag)!

ramada-plaza-antwerp.jpg

Ah fijn, 's avonds een heerlijke pasta met spinazie gemaakt en daarna een erg gezellig feestje gehad. Ik begon ontzettend goed met mijn glaasjes multivitamine, maar die gingen al snel in de ruil voor witte wijntjes en uiteindelijk zelfs een aantal shotjes. SLECHT! Gelukkig heb ik niet zo vaak een feestje, dus het kon wel, maar het is toch weer jammer, haha.

IMG-20150111-WA0000_edited.jpg

Zondag

Ik werd wakker met enorme hoofdpijn (eigen schuld!). Ik begon de dag dan ook met detoxen! Een grote smoothie boordevol met vitamientjes heb ik eve naar binnen gegoten. was de dag van het touren. Ik zou naar mijn nichtje gaan in Purmerend. Dat is 170km! Het was dus een aardige rit. We hebben het wel weer gezellig gehad en ik zag hun nieuwe huis voor het eerst. We hebben het ook even over hun bruiloft gehad etc. Echte vrouwendingen! Ontzettend leuk!

's Avonds omstreeks 20:30 uur kwam ik weer thuis. Helemaal kapot. Ik was ontzettend moe van het weekend en ging dan ook vroeg naar bed, want de volgende dag had ik weer vroege dienst. Dat betekent om 5:30 uur mijn wekker. Ik was a la minute vertrokken naar dromenland.

IMG_20150110_120636_edited.jpg

Hoe was jouw week?

Liefs Sylvahna, Go Work It


Featured Posts
Recent Posts
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Instagram App Icon
bottom of page