top of page

Life: Ziek en trainingsverslaafd, wat nu?

Ja, dan heb je wat!

Ziek!

De griep..

Ik heb geprobeerd om ertegen te vechten, maar hij kwam toch langs.

Getverdemme..

Maar, ik heb hier helemaal geen tijd voor!

Ik moet vanmiddag trainen en morgen en zondag staat er een run gepland!

Help!

Iedereen weet dat het grootste medicijn tegen griep, rust houden is.

Tsja, dat is dan mooi balen.

Het is het één of het ander.

Als ik de keuze had gemaakt om als een diehard door te trainen, dan was ik nu waarschijnlijk nog steeds en 10 keer erger ziek zijn. Dat is niet verstandig!

Ik heb besloten om me vrijdag ziek te melden op mijn werk en alleen maar te rusten.

Dat was in ieder geval de planning..

Zoals jullie misschien al weten of al eerder hebben gelezen in één van mijn andere posts, ben ik niet zo goed in mijn planning volgen!

Ik had er ondertussen een beetje vrede mee gemaakt dat ik niet ging trainen tot ik weer beter was (toen de zon scheen had ik wel echt heel erg veel moeite om niet mijn hardloopschoenen aan te trekken en een rondje te gaan rennen).

Maar helemaal stilzitten, DAT kan ik ECHT niet!!

Dus ik was alweer in huis bezig geweest, aan het studeren geslagen en ik ben zelfs het dorp in geweest voor een aantal boodschappen.

Toch nog een beetje beweging in die dagen!

Nou, daarna maar weer rusten.. Pff, is de griep al over? Mag ik alweer?

Ondertussen had ik ook nog een personeelsfeest.

Godsamme! Die moest ik ook al uitzitten.

Het zat niet mee.

Maandagochtend probeerde ik het weer op het werk en wat een goed nieuws!

Naast een beetje misselijkheid ging het prima.

Vanmiddag trainen!!! Is het eerste wat ik dacht.

Eindelijk weer. Ik heb het gevoel alsof ik al twee weken niks heb gedaan.

Ik voelde me weer heerlijk en helemaal mezelf tijdens en na de training.

Vandaag ben ik een dagje vrij en dus ga ik mooi hardlopen!

Duimen dat het weer meezit, want gisterochtend was het goed aan het sneeuwen.

workout19-1.png

Heb jij de griep wel kunnen omzeilen?

Liefs Sylvahna, Go Work It


Featured Posts
Recent Posts
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Instagram App Icon
bottom of page