top of page

Workout: Personal Body Plan

Ik hoor ontzettend veel over het Personal Body Plan. Een aantal van mijn favoriete fit-bloggers zijn er ook mee gestart. RunningLau.nl & WorkThatEs.nl zijn er al mee bezig. Ik moet zeggen dat het allemaal erg interessant klinkt. Na een artikel erover gelezen te hebben op WorkThatEs.nl besloot ik om even een kijkje te gaan nemen op de website.

Resultaten

Het eerste wat je tegenkomt op de website zijn de eerdere resultaten. Fantastisch!

Als ik sommige foto’s bekijk dan denk ik wel “Nou, dat hoeft nou ook weer niet!”. Er staat bijvoorbeeld een vrouw op met een ontiegelijke blokjesbuik waar Ryan Gosling nog jaloers op zou zijn. Ik zou dat niet willen. Ik wil wel graag mijn vrouwelijke vormen houden! Bij anderen zie je gewoon een mooie, strakke buik.

Hoe werkt het Er staat ook goed uitgelegd hoe het werkt. Stap voor stap.

  • Je meld je aan

  • Je krijgt een verificatiemail, waar je het moet bevestigen

  • Dan doe je een online intake, de “Lifestyle ID-test”

  • Vervolgens kan je betalen

  • Vervolgens krijg je een bevestigingsmail en is het wachten tot het begint

Je wordt begeleid bij je voeding, training en alles wat te maken heeft met je nieuwe levensstijl.

personal-body-plan-1-0-s-386x470.jpg

screen568x568.jpeg

screen568x568 (1).jpeg

87f4c1d41edf1fbfe28027c27a39daf4.png

Kosten

Personal Body Plan is echt ontzettend goedkoop, maar je moet het er wel voor over hebben! Het kost € 79,00 per maand (!) en dit kan je in 3 termijnen van 2 maanden betalen (het programma duurt 6 maanden) of je betaalt het in één keer en dan krijg je 10% korting.

Het enige nadeel voor mij hieraan is, dat je eigenlijk wel lid moet zijn van een sportschool. Dat ben ik dus niet, want ik hou niet zo van sportscholen. Ik moet er nog even over nadenken dus.

Ga jij wel? Als je je nu inschrijft, dan kan je 2 februari nog starten!

Liefs Sylvahna, Go Work It


Featured Posts
Recent Posts
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Instagram App Icon
bottom of page