top of page

Travel: Waarheen in de zomer?

De boekingsperiode voor de zomervakantie is weer aangebroken.

Zoveel keus!

Blijf je binnen Europa? Ga je een verre reis maken? Een stedentrip? Een zonvakantie?

Een rondreis?

Ik zet hier een aantal van mijn favorieten op een rijtje:

Italië

Zo een mooi land en je kan er zoveel! Wij wilden eigenlijk naar Rome, maar we willen het niet bij een stedentrip houden dus toen waren we aan het kijken om hem misschien naar Toscane door te trekken. Er zijn zoveel mogelijkheden! Maar er is toch een keuze vereist.

Je kan moeilijk door heel Italië trekken in een paar weken.

Dat is zonde van de plekken die je gaat bekijken. "Oh ja, dat is mooi. Oh, kijk naar de tijd. We moeten weer door. Doei"

Sicilië lijkt me ook echt ontzettend mooi, maar Venetië en Milaan zou ik ook graag willen zien. Hmm.. Eens even kijken hoe dat het beste aangepakt kan worden.

italie2.jpg

New York

Wat een stad! Wall street, Manhatten, Central Park (perfect voor hardlopen :-) ), Empire State Building, Madison Square etc etc.

Dit is een stad die je echt een keer gezien moet hebben! Als we hierheen gaan, wil ik minimaal twee weken weg.

Er is zoveel wat ik wil zien in New York.

Deze stad staat zeker nog op mijn lijstje voordat ik aan kinderen begin!

skyline-01-new-york-city.jpg

West-coast roadtrip

Amerika heeft natuurlijk nog meer fantastische gebieden naast New York. Mijn nichtje en haar vriend hebben een roadtrip gedaan langs de westcoast van drie weken lang.

Ik heb de foto's gezien. Echt fantastisch!

Ze hebben alles gezien.

Los Angeles, Las Vegas, San Fransisco en zijn door fantastische natuurparken gereden. Ze vertelde me wel dat je nog wel even rekening moet houden met 6.000,- (!!!!!)

Dat is dus echt een vakantie waar je goed voor moet sparen! Maar dit staat wel echt nog op de planning de komende jaren.

1295627740.jpg

Zuid-Afrika

Het heeft me altijd al getrokken. Zuid-Afrika. Prachtig land met supervette safari's en een mooie omgeving. Dit moet je ook een keer meegemaakt hebben vind ik.

Al die "dierentuin-dieren" die daar in het wild lopen, lijkt me echt fantastisch om een keer te zien!

Het staat alleen niet op de korte termijn planning. Dit kan over 10 jaar ook nog wel een keer.

zuid-afrika-giraffes.jpg

Thailand

Lijkt me ook echt fantastisch mooi en supertof om te doen! De beestjes schrikken me alleen een beetje af, haha. Ik zou zo een grote spin namelijk niet overleven.

Mijn vader is er geweest en daar liepen de spinnen en kakkerlakken over z'n voet heen. Gatverdamme! In dat opzicht is het dus weer echt TOTAAL niks voor mij! Hmm.. nog maar even iets langer over nadenken dus :-)

Thailand-achtergrond.jpg

Dit staat momenteel allemaal op mijn lijstje. Als ik naar mijn hart luister zeg ik Amerika. De roadtrip over de West-coast. Dat is toch wel echt een droom.

Maar de kosten daarvan kan ik helaas niet zomaar even uit de grond trekken.

Als dat hem niet wordt, dan waarschijnlijk naar New York. Ik wil sowieso ver en niet binnen Europa.

Heb jij al geboekt? Waar ga jij heen deze zomer?

Liefs Sylvahna, Go Work It


Featured Posts
Recent Posts
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Instagram App Icon
bottom of page