top of page

Gadgets: iPhone of Samsung?

Al jaaaaren zit ik te twijfelen tussen de Samsung en de iPhone. Ieder jaar weer denk ik "Nee, dit jaar ga ik ECHT voor de iPhone", maar ik kies altijd weer voor de Samsung.

Waarom? Luiheid en risicovrij!

Two teams

Er is waarschijnlijk wel bij iedereen bekend dat je team Android en team Apple hebt. Team Android zal dan ook nooit een iPhone willen en heeft een hekel aan alles van Apple. Wat een onzin! Ik ben jaren team Android geweest en denk er nu over na om over te stappen naar team Apple. Of heb ik daar soms toestemming voor nodig van Koning Android en Koningin Apple? Vast niet!

Luiheid

Het is voornamelijk gewoon luiheid, want ik kan er natuurlijk gewoon energie in stoppen om te kijken hoe de iPhone precies werkt. Ik vindt het ook zo een supermooie telefoon. Natuurlijk gaat het ook om status. Mensen met een iPhone zijn vaak gewoon supercool.

Risicovrij

Al jaren maak ik gebruik van een Samsung. Het is vertrouwd.

Ik weet hoe hij werkt en wat ik ervan kan verwachten. Ik ben eigenlijk wel gewoon altijd tevreden geweest met de Samsung.

Waarom zou je dan overstappen?

Tsja, eigenwijs en koppig! Die iPhone blijft altijd maar aan me trekken, maar ieder jaar kies ik de veilige keuze en ga ik voor de Samsung.

Andere producten

Wat het ook is met een iPhone, je moet dan ook gaan voor de andere producten van Apple! Zoals de MacBook. Ahh, such a beauty! Die zou ik ook echt wel graag willen hoor, maar voorlopig is dat financieel echt niet haalbaar. De iPad etc. hoef ik allemaal niet, dat vindt ik wel prima.

9ydchbmzerx2bpii.jpg

De uiteindelijke beslissing

Ja ja, ik ben de grens overschreden van luihuid, veiligheid, eigenwijsheid en koppigheid want ik ga dit keer echt voor de iPhone!

Ik zal gaan kiezen voor de iPhone 5S in de kleur champagne!

De MacBook zal nog even op zich moeten laten wachten helaas. Ik hoop er nog op om deze wel nog in 2015 aan te mogen schaffen.

champagne-iphone-5s.jpeg

DIT IS HEM DAN!

Ben jij een team Android of een team Apple?

Liefs Sylvahna, Go Work It


Featured Posts
Recent Posts
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Instagram App Icon
bottom of page