top of page

Diary: Week 3

Het was weer een volle week vol met spannende, leuke & ook helaas vervelende dingen!

Hier lees je weer hoe mijn week eruit zag.

Maandag

Ach, vandaah ging echt alles mis. Alles wat ik in mijn handen had, liet ik op de grond vallen en op het werk maakte ik onnodige fouten. Ik was dan ook blij dat het 15:00 uur was en dat ik naar huis mocht, want het werd echt niets meer met mij die dag. Ik eindigde de dag wel met een knaller: ik was dinsdag onverwachts vrij!

keep-calm-and-don-t-touch-anything.png

Dinsdag

Vandaag was de dag dat mijn vriend een half jaar gestopt is met roken! Hoera! Ik ben echt mega trots op hem. Zelf ben ik er al wat langer vanaf. In maart 2 jaar!

stoppen_met_roken_5516-big.jpg

Ik wilde zo graag weer gaan hardlopen, maar het bleef maar regenen en regenen. Buienradar gaf bij mij aan dat het om 15:00 uur minder zou worden en dat het om 18:00 uur helemaal gestopt was. Om 18:00 uur gaan was al geen optie, want dan is het donker en hier kan je echt niet rennen in het donker. Er is totaal geen straatverlichting!

Om 15:00 uur ging ik naar buiten. Het is geen seconde droog geweest, maar het maakte me allemaal niet meer uit. Wat was ik aan het genieten van het hardlopen en zelfs van de regen erbij! Ik koos er dan ook voor om mijn rondje van 8K te lopen. Minder wilde ik gewoon niet doen!

Verder ben ik gevraagd door Vriendinnenonline om sport gerelateerde artikelen voor ze te schrijven en vandaag begon ik aan mijn eerste artikel voor ze!

run13-1.jpg

Woensdag

Een rustig dagje. Ik begon met een Yoga-workout en daarna ben ik eigenlijk gaan werken. Echt een fijne dag. Totdat ik 's avonds keelpijn kreeg, maar dit was nog maar het begin..

IMG_20150114_130125.jpg

Donderdag

Zoals ik al zei.. Zoals je al wat zei? Nou 2 dingen eigenlijk..

1. Het was inderdaad een rustig dagje!

2. De keelpijn was nog maar het begin.

Toen ik 's nachts thuis kwam van het werk, had ik het ijs- en ijskoud op de bank. Dat terwijl het gewoon 20 graden was in huis.

De volgende dag kon ik niet wakker worden. Mijn lichaam had echt nergens zin in. Half twee schrok ik wakker. Wat?! Ja! Half twee! Twee uur moest ik vertrekken naar het werk. Hoeveel haast ik op dat moment ook had.. Ik kon mezelf pas mijn bed uittrekken om kwart voor twee. Ik had nog even snel een salade gehaald (misselijkheid hoorde er helaas ook bij, dus de salade was een voorbereiding op vet eten op het werk) en reed toen door naar mijn werk.

Op het werk had ik nog even wat informatie opgezocht over het Personal Body Plan. Dat lijkt me toch wel erg fantastisch om te doen!

Verder zat ik er de hele dag als een lamzak bij.

personal-bodyplan.jpg

Vrijdag

En jahoor.. Ziek. Echt ziek. Ik belde het werk op om me ziek te melden en ging weer mijn bed in. Weer werd ik pas om half twee wakker. Volgens mij heeft mijn lichaam rust nodig! Ik had een run van 5K gepland voor vandaag, maar het lijkt me verstandig om dat niet te doen. Het brak me echt van binnen.. DE ZON SCHEEN! De zon nodigde me uit om lekker een rondje te gaan hardlopen. Maar het mocht niet! Rusten. Uitzieken. Niks doen.

images.jpg

En als ik IETS niet kan, is het wel de hele dag stil zitten en niks doen. Dus wat doe ik? Ik pak mijn studieboeken erbij. Dan heb ik tenminste nog iets nuttigs gedaan vandaag. Anders zou ik me echt afvragen waarom ik die dag zo ontzettend heb verkloot door NIKS te doen.

Zaterdag

Apple kwam weer even de hoek om om gedag te zeggen tegen me. Nog steeds bij Android met je Samsung? Ja, nog steeds. "Maar Sylvahna, ik heb zulke mooie smartphones en laptops. Die wil jij toch ook?" Ontzettend graag!! Toen kwam ik ook tot de conclusie dat 2015 het jaar zal zijn dat ik zal overstappen van de Samsung S4 naar de iPhone 5S (een 6 hoef ik niet zo nodig) en van mijn oude vertrouwde Acer laptop naar een MacBook. Ik kan niet wachten tot ik met die MacBook mijn huis naar binnen loop. Ik denk dat ik zal huilen van geluk!

champagne-iphone-5s.jpeg
9ydchbmzerx2bpii.jpg

Verder ben ik een ontzettende nerd, want ik speel natuurlijk ook The Sims 4. Alles heb ik gehad. Ik speel het al vanaf het moment dat de eerste uit is gekomen. Het is gewoon zo verslavend! Ik kan in dat spel mooi mijn vriend zijn hoofd de baas zijn en mij ten huwelijk vragen, muahaha. Maargoed, dus.. Ontzettend leuk spel! Hij staat nu ook op pauze en zodra ik deze post af heb, ga ik weer verder. Ik weet het, ik ben een zielig geval.

Maar de Sims was niet het enige waar deze dag om ging! Pretty Little Liars! YES! Ik was een beetje laat met de nieuwste aflevering, ik weet het. Het punt was, dat ik nu tijd had en ik kon hem nu eindelijk kijken. Ik kan Allison nog steeds niet uitstaan. Dus daar is niks veranderd, haha. Ik ben ook ontzettend opgelucht voor Spencer! Zelfs ik moest een traantje laten. (Dat is niet bijzonder hoor. Ik jank om alle zielige en mooie momenten in films)

Tussen al deze leuke dingen door, was ik ook weer bezig met de studie.

image06.png

Zondag

Vandaag staat mijn eerste artikel online op Vriendinnenonline! Ik vindt het ontzettend leuk om artikelen voor deze site te schrijven. Verder was ik vandaag ook weer bezig met de studie. Ja, ik ben een echte nerd. Ik hou van dit soort dingen. Maar ik kan echt niet wachten tot ik weer mag trainen! Morgen (vandaag dus) is weer mijn eerste werkdag na het ziek zijn en na het werk ga ik een krachttraining doen, no matter what! Wat word ik happy bij die gedachte!

Hoe was jullie week?

Liefs Sylvahna, Go Work It


Featured Posts
Recent Posts
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Instagram App Icon
bottom of page