top of page

My Sunday: Hardlopen, Welverdiende Lunch & Pretty Little Liars

Het is weer zondag en ik ben ook vrij!

Dat is fijn!

Na gisteren zo onverwachts mijn planning af te moeten breken, omdat ik snel moest racen naar het werk, heb ik vandaag die planning voortgezet.

Hardlopen

De planning was 8K en die heb ik dan ook voltooid. Het was wel nog maar even afwachten of ik aan de 8K kwam, want het was een nieuw rondje voor mij. Ik woon hier nog niet zo heel lang, daarom moet ik dus alle afstanden schatten. Het was goed geschat! In totaal was het rondje 8,2K. Voordat ik de weg op wilde gaan, liep de app vast en moest ik hem even verwijderen & opnieuw installeren. Jammer!

IMG_20141228_133013_edited.jpg

Het was echt heerlijk weer voor een run. Het lag tegen het vriespunt aan, maar de zon scheen erbij. Totaal geen neerslag en met het zonnetje geniet ik altijd extra van de mooie omgeving hier!

Afstand_edited.jpg

Welverdiende lunch

Voordat ik ging hardlopen had ik al even wat komkommerwater aangemaakt. Lekker voor wanneer ik weer terug kwam van het rennen.

Voor de lunch had ik sesam crackers, bieslook Philadelphia en gerookte zalm.

Heerlijk! Ontzettend genieten...

Komkommerwater.jpg

And last, but not least.. Pretty Little Liars!

Seizoen 5, aflevering 13. Hier was ik al even mee begonnen, maar nu kan ik hem eindelijk verder afkijken! Er gebeurd echt ontzettend veel. Ik zal hier niet inzetten wat, want ik wil niks verklappen als je nog niet zo ver bent.

Pretty_Little_Liars,_new_poster_season_5,_July_2014.jpg

Have a beautiful sunday everyone!

Liefs Sylvahna, Go Work It

Featured Posts
Recent Posts
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Instagram App Icon
bottom of page