top of page

Witte na-kerst?

Nou, een witte kerst zat er niet in dit jaar.

Maaarrr.. de dagen na kerst?

Ik heb een foto gezien van de Efteling, wauw!

In Brabant scheen het witter dan wut geweest te zijn!

Glad!

Bij ons in Overijssel lag er helemaal niks! Het was heerlijk weer en zeker om te hardlopen!

Ik heb een heerlijke 8K gelopen gisteren.

Vandaag was het dus wel een beetje wit bij ons, maar niet zoveel waardoor je thuis zou blijven.

Wel was het SPEKGLAD! Dat had ik nog niet zo door. Ik liep met het volste vertrouwen naar buiten en ik kon de oprit gewoon afglijden! Ik moest eerst glijdend (!) de wijk uit voordat ik normaal kon gaan beginnen met hardlopen.

Ijs_edited.jpg

Onderweg waren er ook nog wel een aantal gladde stukken! Daarnaast had ik ontzettend last van mijn benen van de 8K die ik gisteren had gelopen. Spierpijn en last van de terugslag van het asfalt. Ik kwam niet heel goed vooruit en daardoor heb ik ook maar een klein rondje gelopen. Bij terugkomst kwam ik niet eens meer de oprit op! Bij ons is het een klein heuveltje die je op moet en ik kwam er gewoon niet aan! Ik gleed steeds weer terug naar beneden. Dat zal vast een ontzettend leuk gezicht geweest zijn voor de buren, haha!

Run29-12.png

Zoals ik ook al op Instagram zei, niet mijn beste rondje.

Eigenlijk vondt ik het een aardig waardeloos rondje. Ik moest ontzettend goed op de gladde weg letten en kon me hierdoor niet concentreren op mijn run.

Maar ik heb toch weer 3K gerend. Nog steeds beter dan niks, toch?

Morgen maar weer even tijd voor een rustdagje! Voor zover het kan, want ik zal toch echt wel gewoon moeten werken. Maar morgen laatste dagje dan dan lekker vrij tot 3 januari!

Dan gaan alweer het nieuwe jaar in knallen!

Natuurlijk sluit ik die middag de DOcember af met een knaller! Daarna lekker oud&nieuw vieren.

2015

Ja, 2015 alweer! Wat staat er dit jaar voor mij op de kalender en wat hoop ik te bereiken?

Hardloopevents

Er staan op dit moment al 5 hardloopevents op de kalender! Variƫrend van de 5K tot de 10K. Hier zal ik dus de komende tijd voor gaan trainen.

Blog

Ik vindt deze blog schrijven echt ontzettend leuk om te doen, dus dit wil ik graag voort blijven zetten in het nieuwe jaar! Ik vindt het echt ontzettend leuk om iedere dag dit soort dingen met jullie te delen en hier ga ik dan ook niet mee stoppen!

Antwerpen

Verder ga ik in Maart lekker een paar daagjes naar Antwerpen samen met mijn vriend. Hij is kok en echt gek op Sergio Herman. Laat Sergio Herman nou net The Jane geopend hebben afgelopen jaar in Antwerpen. Voor zijn verjaardag gaan wij daar lekker eten. Je maakt hem nergens blijer mee, haha. Natuurlijk heb ik daar ook ontzettend veel zin in!

Rome

Misschien gaan we van de zomer ook nog een weekje naar Rome. Dat lijkt me echt ontzettend mooi daar! Ik ben zelf nog nooit in Italiƫ geweest, dus dat wordt allemaal nieuw. Dat is alleen nog niet helemaal zeker.

Wat zijn jullie plannen voor het nieuwe jaar?

Liefs Sylvahna, Go Work It

Featured Posts
Recent Posts
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Instagram App Icon
bottom of page