top of page

Sixteen Things I love ...

Iedere maand post ik op de 9e van de maand een artikel over zestien dingen waar ik van houd en die op het moment centraal staan in mijn leven. Lees je mee?

schutting kruidenplantjes.jpg

De schutting. YES! Hij staat er eindelijk. De rest van de achtertuin moet nog gedaan worden, maar het begin is er! Het heeft een tijd geduurd, dus we waarderen het nu nog meer dat hij er staat!

Kruidenplantjes. We proberen zo goed mogelijk voor ze te zorgen en ze te laten bloeien vanaf de zaadjes. We kunnen niet wachten tot ze volgroeid zijn en we ze kunnen gebruiken in onze gerechten.

michael kors clinique.jpg

Michael Kors. Wat een heerlijke vent. Alles wat hij aanraakt schijn ik fantastisch te vinden. Naast mijn prachtige- en supersterke tas van hem, ben ik ook verzot aan dit luchtje. Ik spuit hem even frequent op als dat ik mijn tanten poets. Het is een routine geworden. Na het tandenpoetsen een spuitje MK.

Clinique. Wat een prachtig spul. Ik moest bij de Douglas kerstinkopen doen en toen mocht ik hier een klein potje van meenemen voor 10,00. "Ja, doe maar", zei ik. Sindsdien ben ik verslaafd. Je huid word hier echt ongelofelijk zacht van.

parijs chanel oogpotlood.jpg

Parijs. Wie vindt die stad nou niet awesome? Ik kan er nooit genoeg van krijgen. Ik ben er al zovaak geweest, maar ik blijf teruggaan en ik blijf me verbazen over hoe erg ik het daar naar mijn zin kan hebben. De laatste vakantie hebben we twee van deze schilderijtjes gescoord (die andere is van de Notre Dame). Echt prachtig. De laatste keer is nog lang niet geweest!

Chanel oogpotlood. Ik heb al vele oogpotloden geprobeerd (net als mascara's, oogschaduw, foundation etc.), maar deze zit echt super bij mij. Vervaagd niet en blijft goed zitten. Ik ben zelfs op 24 december bij de ICI Paris in een rij gaan staan van 45 minuten, omdat hij op was. Ik moest hem echt hebben! Helemaal met de feestdagen!

rituals yogamat.jpg

Rituals. Ruikt altijd lekker en is altijd goed voor een verjaardag. Deze lijn is ook weer heerlijk en ik blijf ze aanvullen. Het liefst heb ik toch wel Rituals thuis op voorraad staan. Dat is gegarandeerd voor een goede geur en een zachte huid.

Yoga mat. Ik kan niet zonder dit ding! Hij is niet extreem dun, dus je hebt niet het idee dat je alsnog op de grond ligt. Dat heb ik bij veel wel zo ervaren.Ik heb hem gevonden waar niemand ervoor zou gaan zoeken. De Aldi. Wat?! Ja inderdaad. Ik was ook verbaasd over het resultaat dat het leverde. Een aanrader!

Disneyland fruitschaal.jpg

Disneyland. Als je denkt aan Parijs, dan denk je aan Disneyland (ik tenminste wel)! Dit glazen muiltje is al 12 jaar oud. Mijn vader kocht het voor mijn moeder toen ze 12,5 jaar getrouwd waren. Een ontzettend lief gebaar. Helaas zijn ze nu alweer iets van 8 jaar uit elkaar. Het muiltje doet het nog steeds (best knap na 3 verhuizingen) en is een ontzettend dierbaar stuk voor mij.

Fruitschaal. Natuurlijk wel gevuld! Wat wordt ik er toch happy van als onze fruitschaal zo ramvol ligt! Helaas is hij nu alweer zwaar ingeslonken, dus we moeten binnenkort weer op pad!

workoutgear vakantie.jpg

Nieuwe workout-gear. De beste motivatie! Je ziet er weer als nieuw uit tijdens het sporten en je krijgt weer het gevoel alsof je weer het allerbeste om je lichaam heb zitten. Je ziet er BIJNA net zo tof uit als de modellen van de reclamecampagnes! (Dat is dan weer de enthousiaste fantasie) Ik probeer iedere maand nieuwe gear aan te schaffen.

Vakantie boeken. Het is zo heerlijk om met dit koude weer buiten de vakantieboekjes op te halen bij het reisbureau en door al die fantastische plekken te bladeren. Vakantieresorts, stranden, zwembaden, de zee.. En dat alles met een goede zon en aardig temperatuurtje erbij. In je gedachten zit je er al...

zalm hardlopen.jpg

Broodje gerookte zalm. Dit is altijd wat ik bestel als ik ergens ga lunchen. Een broodje met gerookte zalm. Hier kan ik zo van genieten! Dit is voor mij een speciale maaltijd. Deze moet ik verdienen. Als ik niks heb om trots op te zijn, koop ik dit ook echt niet. Het moet wel speciaal blijven.

Hardlopen. Jaaa, daar wordt ik pas blij van! Heerlijk door de natuur heen rennen en de kilometers maken. Muziek erbij en de Nike+ Running app aan. Op een vrije dag is dit de ultieme vrijetijdsbesteding! Morgen heb ik er helaas geen tijd voor, maar zondag staat er weer 8K op de planning!

blender 8k.jpg

De blender. Dit is onze nieuwe blender. Een fantastisch apparaat! Sinds we hem in huis hebben (31-12) is er nog geen dag voorbij gegaan, dat ik geen smoothies heb gemaakt. Een echte aanrader. Het is wel een blender die hoort bij een keukenmachine, maar als je die hebt, dan moet je zeker ook voor de blender gaan!

Hardlooptrail. Deze foto is van mijn 8K run. Als ik hier ren, haal ik minimaal de 8K. (Ja, of ik moet me omdraaien, but that won't happen) Een heerlijke run om te lopen. Het kan je dag echt helemaal compleet maken. Hier zal ik a.s. zondag dus ook weer lopen.

Hiernaast is mijn vriend natuurlijk altijd mijn happy moment!

Liefs Sylvahna, Go Work It

Featured Posts
Recent Posts
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Instagram App Icon
bottom of page